GIA-Georgia არის პირველი საერთაშორისო ფინანსური საკონსულტაციო კომპანია.

GIA-Georgia არის ქართულ-ამერიკული კომპანია, რომელიც დაარსდა 2005 წელს და ფინანსური სახით ინფორმატიულ მომსახურებას სთავაზობს საქართველოს მთავრობას, სხვადასხვა კორპორაციასა და ბანკს. GIA-Georgia-ს ამერიკული ნაწილის მფლობელია GIA- Global Investment Advisors, რომელიც დაფუძნდა 1991 წელს და წარმოადგენს ერთადერთ საერთაშორისო საკონსულტაციო კომპანიას, რომელიც:

• სრულად უთმობს დროს საკონსულტაციო რეიტინგის სააგენტოს;
• დამოუკიდებელია, მაშასადამე დაზღვეულია ინტერესთა კონფლიქტისგან;
• აქვს სარეინტიგო სააგენტოს მართვისა და ანალიზის მრავალწლიანი გამოცდილება.
• შედგება პროფესიონალებისაგან;
• გამოცდილ ქართველ სპეციალისტებთან ერთად დაარსებული აქვს ოფისი ქალაქ თბილისში.

GIA-Georgia
მოიცავს სამ განყოფილებას:

I. საკრედიტო რეიტინგის განყოფილება

ეს განყოფილება ეხმარება საქართველოს მთავრობას, ბანკებსა და კომპანიებს შემდეგ საკითხებში:

• მიიღონ მაღალი დონის საკრედიტო რეიტინგი ყველა სარეიტინგო სააგენტოსგან.
• მინიმუმამდე შეამცირონ სესხის ხარჯები.
• ახვეწონ მათი პროფილი და უფრო მიმზიდველი გახადონ საერთაშორისო ბაზარზე.
• გაითვალისწინონ ფინანსური პარამეტრები და საბიუჯეტო რეიტინგი მიმდინარე საქმიანობაში.
• უფრო გასაგები გახადონ გადამწყვეტი საკრედიტო საკითხები მათ ბიზნესში.
• გააკეთონ ეფექტური პრეზენტაციები სარეიტინგო სააგენტოებისა და სხვა სახის აუდიტორიისათვის.
• აქტიური ურთიერთობები აწარმოონ სხვა სარეიტინგო სააგენტოებთან
• მართონ მათი რეიტინგი.

II. საინვესტიციო განყოფილება

ეს განყოფილება ეხმარება ჩვენს მომხმარებელს კრედიტორებისა და ინვესტორების მოძიებაში და ორივე მხარისათვის მარტივს ხდის საინვესტიციო პროცესს.

ჩვენ ვთავაზობთ შემდეგი სახის მომსახურებას:

• მომხმარებელს გავაცნოთ სხვა ინსტიტუციონალური ინვესტიციები;
• მომხმარებლის მოკავშირის მოვალეობათა შეთავსება ინვესოტრებთან მოლაპარაკებისას;
• მომხმარებელს გაუწიოს კონსულტაცია საინვესტიციო პროცესის მიმდინარეობისას და უზრუნველყოს ივესტორთა ყველა მოთხოვოვნის დაკმაყოფილება;
• დახმარება გაუწიოს მომხმარებელს ინვესტიციისათვის ყველა საჭირო დოკუმენტის მომზადებაში, აქციების ჩამონათვალით უზრუნველყოს, ისეთით რგორიცაა – "შეთავაზების მემორანდუმი"
• აუწიოს კონტროლი, რომ ჩვენი მომხმარებლის ყველა საჭირო დოკუმენტი საერთაშორისო სტანდარტით მომზადდეს;

• საუკეთესოდ იქნას წარდგენილი ჩვენი მომხმარებლის ძლიერი მხარეები;
• მინიმუმამდე შემცირდეს კლიენტის შიდა პერსონალის ხარჯები, GIA- Georgia- სთვის ინვესტიციის ფუნქციით აღჭურვით;
• მომხმარებელს მიეწოდოს პოტენციურ ინვესტორთა შეფასებები;
• ქართველ კლიენტს გააცნოს საერთაშორისო მომხმარებლები;
• მიაწოდოს დეტალური ინფორმაცია პოტენციური პარტნიორი კომპანიების შესახებ;
• ხელი შეუწყოს სესხის მიღებაში სხვადასხვა ინსტიტუციონალური თუ კერძო ინვესოტორებისაგან.

II. საერთაშორისო მარკეტინგის განყოფილება

ეს განყოფილება ეხმარება ქართულ კომპანიებს, მაგალითისათვის ღვინის მწარმოებლებს, უცხოელ მომხმარებელს გააცნონ თავიანთი პროდუქცია, რაც შედეგად გაზრდის გლობალურ ასპარეზზე ქართული ბაზრის გაყიდვებისა და ეხპორტის მაჩვენებელს.

ჩვენ ვთავაზობთ შემდეგ მომსახურებას:

•  საკადრო განყოფილების მხარდაჭერას შესაბამისი მარკეტინგული გეგმის განვითარებაში;
•  დახმარება გაუწიოს მომხმარებელს მარკეტინგული საშუალებების შექმნაში, რომლებიც მიზანმიმართულნი იქნებიან უცხოური ბაზრისა და მომხმარებელთათვის;
•  უზრუნველყოს ყველა მარკეტინგული დოკუმენტისა და ბროშურის სწორად აგება;
•  კლიენტის პროფესიული სახის უცხოურ ბაზარზე წარდგენა, ისეთი საშუალებებით, როგორებიცაა მისი ვებ-საიტი და პუბლიკაციები (მაგ. წლიური ანგარიში);
•  შეასრულოს თანმხლები პირის მოვალეობები და პოტენციურ უცხოელ კლიენტს უშუალოდ წარუდგინოს ყველა სახის ინფორმაცია;
•  ჩვენი გლობალური ქსელის გამოყენებით მოიძებნოს კლიენტისათვის სწორი სამიზნე

ჩვენი რეიტინგის საკონსულტაციო მომსახურება


GIA- Georgia- ს აქვს უნიკალური რეიტინგის საკონსულტაციო მომსახურება, რომელიც საშუალებას აძლევს მომხმარებელს მოიპოვოს პირველადი საკრედიტო რეიტინგი და მიაღწიოს რეიტინგის შკალის აღმასვლას. საკრედიტო რეიტინგი ხელს უწყობს ფონდების ბაზარზე ქართული კომპანიების კონკურეტუნარიანობის გაზრდას.

ჩვენ გთავაზობთ შემდეგ მომსახურებას:

სარეიტინგო პროცესის უკეთ გასაგებად

დახმარებას გაგიწევთ საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტოსგან პირველადი რეიტინგის მოპოვებაში.

აუცილებელია დადგინდეს განსხვავება თქვენსა და სხვა სარეიტინგო სააგენტოს მიზნებსა და მოტივაციას შორის.
სარეიტინგო სააგენტო გულისხმობს მათ გამოვლებნასა და მიმართვის ფორმების განსაზღვრას.
რაოდენობრივი ანალიზი: ძირითადი საკრედიტო ხარისხის კრიტერიუმები და კოეფიციენტები.
რაოდენობრივი ანალიზი: ეკონომიკის სექტორის რისკების შეფასება და ხარისხის მენეჯმენტი.
როგორ გავლენას ახდენს სხვა სააგენტოების სუბიექტური ხედვა და მოსაზრებები თქვენს რეიტინგზე და როგორ უნდა გავუმკვალვდეთ მას.

სააგენტოს მომზადება სათანადო ვიზიტებისათვის

• დადგინდეს პროგრამა და შეიქმნას პრეზენტაცია, რომელიც სააგენტოებს სჭირდებათ;
• სრულყოფის მიზნით, ამ მასალების კრიტიკა, იმის ახსნითა და გათვალისწინებით თუ რა სჭირდებათ სააგენტოებს;
• შეკითხვები, რასაც სააგენტოები სავარაუდოდ დაგისვამენ და ოპტიმალური პასუხები;
• დასაბუთებული არგუმენტები, მათი უარყოფითი შეხებულებების საპასუხოდ;
• სასწავლო ტრეინინგის ჩატარება ადგილზე;
• სტრატეგია და ტაქტიკის განსაზღვრა სააგენტოს შეხვედრებზე. საჭიროების შემთხვევაში რეპეტიციის გავლა.

რეიტინგის ამაღლება და დაცვა

• მნიშვნელოვანი ნაბიჯების გადადგმა, როგორც მოკლევადიანი, ასევე გრძელვადიანი რეიტინგების ამაღლებისათვის.
• დაბრკოლებები, რომლებიც ხელს უშლიან რეიტინგის ამაღლებას, და საშუალებები, როგორ გავუმკლავდეთ მათ.
• როგორ დავიცვათ რეიტინგი დაღმასვლისგან.

კონსტრუქციული ურთიერთობის დამყარება სააგენტოებთან და მისი შენარჩუნება
მნიშვნელობანი ნაბიჯები სანდო ორგანიზაციის დასაარსებლად :


• კონსტრუქტიული ურთიერთობის დამყარება;
• კომუნიკაციები;
• მართვის პროცესის კონტროლი;
• ადგილობრივი ხელისუფლების დაცვა სააგენტოების უსამართლო მოპყრობისგან.